Monday, November 29, 2010

aPaKaH SeMuA iNi TAKDIR BaGiKu


Sungguh tidak ku sangka..
Sunguh tidak ku duga semuanya....
Usaha ku selama ini hancur begitu saja..
Result sem 1 ku membuatku berduka cita sektika..
Ku cuba tenangkan diri dan berserah pada-NYA..
Tapi  ku still tak berdayadan  tak bermaya..
Seakakan – akan aku hilang arah entah kemana..
Susah  untuk ku terima sagalanya yang menusuk jiwa..

TUHAN,
Adakah aku layak terima suma ni..
Adakah ini suma yang pantas aku miliki..
Apakah memang ini saja yang KAU mampu beri..
MENGAPA??KENAPA??
Adakah suma ini terjadi  disebabkan kemalasan ku..
Tapi  yang ku tahu ku banyak berdosa padaMU..
Maafkanlah segala kesilapanku selalu..

MAK,AYAH,ADIK-ADIKKU..
Aku betul rindu..aku lemah tanpamu ..
Mak,ayah maafkanku kerana resultku teruk kali ini..
Mungkin kerana aku tak dengar ajaranmu kali..
Mungkin aku tak pantas jadi anakmu juga ni..
Aku sedih sekali,aku kecewa sekali ketika ini..
Aku tak taw nak buat apa lagi masa ini..
Aku terpaksa terima suma ni walaupun dengan berat  hati..
Aku menyesali  apa yang yerjadi mak dan ayahku..
AKU BERJANJI AKAN BERUSAHA DGN LEBIH KUAT LEPAS NI..
TUHAN TERIMA KASIH KERANA TELAH MENGUJI DIRIKU INI..
aKu AkAn CuBa BuAt yAnG tErBaIk LePaS  NI..






2 comments:

  1. xpe2...ok la tu..usha lagi..kita kdg2 ade kat atas...kdg2 kte kat bwh...jia you...gambateh..

    ReplyDelete
  2. janganlah sedih mangie..tu sume bayaran utk 1 pengalaman..n pengalaman tu lebih mahal n berharga dri 4 plat...huhu

    ReplyDelete