Saturday, November 20, 2010

KISAH Q N FAMILY Q..

KELUARGAKU..
Inspirasi kehidupanku..
Menyerikan hari-hariku..
Melengkapi kekurangan dalam hidupku..
Menjadikan ku bersemangat untuk maju..
Berubah manjadi yang baru..
Berubah menjadi yang bermutu..


TANPAMU..
Siapalah ku didunia yang berliku-liku..
Aku tak tahu apa yang akan berlaku..
Adakah aku mampu untuk maju..
Mungkinkah aku teruskan perjalananku..
Semua itu macam mustahil bagiku..
Semua itu hanya mimpi yang menipu..
Keluarga tolong jangan tinggalkanku..


AKU..
Hanyalah insan yang happy selalu..
Bercakap memangla habit aku..
Agak nakal tapi takla terlampau..
Kurang ajar sikitla, perangaiku..
Tapi yang pasti hatiku tulus selalu..
Bakal veterinar di tempat tinggalku..
Penyelamat haiwan2 yang tersiksa selalu..

No comments:

Post a Comment