Wednesday, May 4, 2011

BOLEHLA kot..

hiihhiihihhhhhiihii suma,,
lame x tinguk sa kan..sorry!!!
im quite busy..
not study but watch movie..lolz
nak taw x ape aku buat masa minggu pertama cuti????
cube teke??cube??cube  klu ande hebat kunun..hehe
mesti  salah sebab ande xtaw jwpnnya kan..
ok la malasla nak maen2 lgi..
sa maw mulakan cerita...
pada zaman dahulu....dahulu kala..
aduhh..mcm nak berseloka pula..
aah biar la..ok just straight to the point..

ala sebenarnya maw cerita yg bila tu 1/5..
kita org p mndi sungai satu fmily..
trus sma skli jiran2 sebelah..
best oo..ramai2 p mndi enjoy betul..lolz
so kurg la sikit kebosanan tu..
kita org panggang memanggang ayam,daging,ikan..haha
minum2..makan2..bergurau-gurau..
bestla q rasa mcm kat kmpg..
tmbahan jiran kita org pun bnyk org kampung sa juge..
tu best mcm kat rumh pnjg..
mggu perma memang bosan la..
buku yg yg dibawa bca2 sikit jer ..
trus lepas tu dilupkn..hoho..
malasla..hehe..

ni 7/6 maw p jln stu tmpt menarik sama kwn2..
xbleh bgitaw..rhsia la dong..
tunggu aje smpei mase nya..
sa tetap akan ceritain juge dong..hahaha..

mulai dari sekarang sa nak jadikan blog  sa ni tmpt bljr bhsa iban..

1)NAMA BERITA DIK(apa khabar kamu)
2)MANAH BERITA AKU(saya khabar baik)
3)NDA MANAH BERITA AKU(khabar saya tak baik)

ok..moga2 pembaca setia blog sa ni dpt sedikit ilmu hehe..
mulai dri skrg sa akan selitkan bahas iban..
harap anda bersabar menunggu ayat2 seterusnya..ok..
meets u another week..lolz.





No comments:

Post a Comment